Senarai Pemenang Contest SEO ZEETA 2017

Tahniah! Tahniah! Tahniah !   Setinggi tahniah warga ZEETA ucapkan kepada semua para pemenang CONTEST REVIEW SEO ZEETA yang telah berlangsung dari 10 Ogos-10 Sept 2017 yang lepas.   Pihak ZEETA juga mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua peserta yang menyertai pertandingan ini.Semoga pada masa akan datang akan lebih meriah lagi.   Berikut merupakan [...]

By | 2017-09-19T02:38:33+00:00 September 19th, 2017|ARTIKEL TERKINI|0 Comments

Senarai Peserta Contest SEO Rose Face Serum ZEETA

Senarai Peserta Contest SEO Rose Face Serum ZEETA 1.http://www.sayaiday.com/2017/08/rose-face-serum-zeeta-cara-hilangkan.html 2.http://www.busyratakiyudin.com/2017/08/rose-face-serum-zeeta-menghilangkan.html 3.https://www.sabreehussin.com/rose-face-serum-zeeta-rahsia-hilangkan-jeragat-dan-parut-jerawat/ 4.http://ape-kinah.blogspot.com/2017/08/rose-face-serum-zeeta-membantu-merawat.html 5.http://www.lokmanamirul.com/2017/08/rose-face-serum-zeeta-produk-terbaik.html 6.http://www.uyulrosli.com/2017/08/rose-face-serum-zeeta-cara-hilangkan.html 7.http://www.mimiazirah.com/2017/08/rose-face-serum-zeeta-produk-terbaik.html?m=1 8.http://www.fiezasani.xyz/2017/08/Serum-No.1-Di-Malaysia-Menggunakan-Semburan-Iaitu-Rose-Face-Serum-Zeeta.html 9.http://mrsfara.blogspot.com/2017/08/rose-face-serum-menghilangkan-jeragat.html 10.http://www.mariafirdz.com/2017/08/cara-cepat-dan-selamat-hilangkan-bekas-jerawat-dengan-rose-face-serum-zeeta.html 11.https://permatabiru0310.blogspot.my/2017/08/serum-terbaik-rose-face-serum-by-zeeta.html 12.http://herneenazir.com/2017/08/22/rose-face-serum-zeeta-menghilangkan-jeragat-jerawat-paling-berkesan/ 13.http://imahtalks.com/rose-face-serum-zeeta-serum-muka-berasaskan-rose-organik-no-1-di-malaysia/ 14.http://www.mosumartdesign.com/2017/08/rose-face-serum-zeeta.html 15.http://www.kisahsidairy.com/2017/08/rose-face-serum-zeeta-cara-mudah.html 16.http://maszull.blogspot.my/2017/08/rose-face-serum-zeeta-berkesan.html 17.http://www.adichannel.com/2017/08/rose-face-serum-zeeta.html 18.http://www.kasihjuju.com/2017/08/hilangkan-bekas-jerawat-dan-jeragat.html 19.http://onlajer.com/blog/rose-face-serum-zeeta-produk-terbaik-untuk-hilangkan-parut-jerawat/ 20.http://www.zazaiman.com/2017/09/rose-face-serum-zeeta-cara-hilangkan.html 21.http://www.jiesusanos.com/2017/09/rose-face-serum-zeeta-untuk-masalah.html 22.https://murnimohdyusof.blogspot.my/2017/09/rose-face-serum-zeeta.html 23.https://messarah.blogspot.my/2017/09/rose-face-serum-zeeta-berasaskan-rose.html 24.http://www.azhafizah.com/2017/09/rose-face-serum-zeeta-hilangkan-parut.html 25.http://www.mommyfiqa.com/2017/09/rose-face-serum-zeeta-serum-nombor-1.html 26.http://hasrozi.com/contest/kelebihan-rose-face-serum-zeeta 27.http://www.sayidahnapisah.com/2017/09/rose-face-serum-zeeta-serum-paling.html   Belum join?Join SINI Sekarang! -> Klik [/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

By | 2017-09-10T04:08:07+00:00 August 17th, 2017|ARTIKEL TERKINI, BLOG CONTEST|2 Comments

Punca Dan Petua Untuk Merawat Kulit Sensitif

Punca Dan Petua Untuk Merawat Kulit Sensitif - Masalah kulit sensitif tak pernah ada penyelesaian. Dalam 10 orang mesti ada 5 orang yang mengalami masalah kulit sensitif yang teruk dan tak ada penyelesaiannya. Masalah seperti ini wujud kerana mereka yang mengalami masalah kulit muka sensitif tidak pernah tahu atau tidak ambil berat tentang punca-punca kulit [...]

By | 2017-08-14T03:53:47+00:00 August 14th, 2017|ARTIKEL TERKINI|0 Comments

Mudahnya ! Cara Paling Senang Jaga Kulit Muka

Mudahnya ! Cara Paling Senang Jaga Kulit Muka - Wajah anda mencerminkan diri anda. Kulit wajah yang bersih berseri menunjukkan penampilan seseorang itu dalam menjaga penampilan diri. Wajah anda semestinya anugerah dari Allah yang tidak ternilai, jadi kita perlulah menghargai anugerah Allah. Tapi di zaman sekarang, semua orang terlalu sibuk membuatkan mereka tiada masa untuk [...]

By | 2017-08-04T03:09:03+00:00 August 4th, 2017|ARTIKEL TERKINI|0 Comments

Petua Hilangkan Mata Panda

Petua Hilangkan Mata Panda - Ohmaipanda ! Gelapnya bawah mata I ! Macam mana nak buang mata panda niiii ? Wwoo rileksss..Masalah senang je tu awak, nah saya belanja Petua hilangkan mata panda awak tu okay ? Haaa pasni jangan syiokk syiokk main mata dengan abam sado pulak, mana tahu suami orang hahaha. First sekali [...]

By | 2017-08-02T09:45:49+00:00 August 2nd, 2017|ARTIKEL TERKINI|0 Comments

Petua ‘Jinakkan’ Kulit Muka Sensitif.

Petua 'Jinakkan' Kulit Sensitif -  Kulit sensitif sejenis kulit yang memiliki permukaan yang nipis dan sangat peka terhadap keadaan sekitar, baik suhu ataupun iklim serta produk kosmetik tertentu. Dengan keadaan yang tersebut orang yang memiliki kulit wajah  sensitif akan terdedah dan terkesan terhadap iritasi, alergi gatal yang kemerah-merahan. Selain mudah gatal, kulit sensitif pada umumnya juga [...]

By | 2017-08-01T02:48:47+00:00 August 1st, 2017|ARTIKEL TERKINI|0 Comments

Macam Mana Nak Cantik Secara Semulajadi

Macam Mana Nak Cantik Secara Semulajadi - Pernah tak tengok orang dulu dulu semuanya cantik ? sebab diorang pndai jaga kecantikkan diorang . tak perlu skincare yang mahal mahal nk merawat wajah supaya lebih cantik. semua itu tak bagus . kan ? kita bole tengok sekarang, banyak sangat produk sekarang yang mempunya bahan kimia yang tinggi. [...]

By | 2017-07-31T06:47:43+00:00 July 31st, 2017|ARTIKEL TERKINI|0 Comments

Ibu Dan Anak Bagaikan Sebaya

Ibu & Anak Bagaikan Sebaya Tak ramai ibu yang kelihatan sebaya dengan anaknya.  Ianya bagai satu pujian buat si ibu, dan cabaran untuk si anak.  Apa agaknya rahsia untuk kelihatan sebaya dengan anak?   Siti Roshaizah binti Asmuti, 45 tahun. Bagaimanakah kulit muka anda berubah mengikut masa? Bila usia meningkat, ia mudah kering dan nampak [...]

By | 2017-07-04T09:02:45+00:00 June 6th, 2017|ARTIKEL TERKINI|0 Comments

BAGAIMANA NAK BERNIAGA

7 KATA KATA SEMANGAT KEPADA SESIAPA SAHAJA YANG BARU NAK MULA BERNIAGA 1 Buat dengan berani. Tidak ada teknik betul atau salah. Cuma ada untung dan rugi. Buat dulu baru tahu. 2 Kawal nafsu berguru. Belajar dan terus buat satu persatu. Bukan belajar dan terus belajar sampai nipis poket tu. 3 Mulakan dengan langkah kanan. [...]

By | 2017-07-04T09:00:42+00:00 May 25th, 2017|ARTIKEL TERKINI|0 Comments